Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Ribojamos paslaugos

Paslaugos gali būti ribojamos dėl:

  • viršyto kredito limito;
  • skolos (pradelstos apmokėti sąskaitos).

Kaip pasitikrinti, ar nesate viršiję kredito limito? 

  • Prisijungus prie savitarnos svetainės ManoTele2. Informaciją apie savo numerio kredito limitą matysite skirtuke "Numerių apžvalga". Jei viršijote, ten pat galėsite jį pasididinti.
  • Paskambinus numeriu 1515 arba išsiuntus SMS žinutę su tekstu INFO.
  • Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą. Suteiksime informaciją apie kredito limitą bei, jei esate numerio savininkas, galėsime jį padidinti. 

Pasididinus kredito limitą paslaugų teikimas bus atnaujintas netrukus.

Jei paslaugos blokuojamos dėl skolos, apmokėkite ją. Kaip greitai atnaujinamos paslaugos po skolos apmokėjimo?

  • Mokėjimą atlikus per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, paslaugos atnaujinamos per 1 val.
  • Jei mokate ne per savitarną, paslaugas atnaujinsime iš karto, kai mokėjimas mus pasieks. Įprastai mokėjimai Tele2 sąskaitą pasiekia per  1-2 darbo dienas. Taip pat mokėjimą galite registruoti paskambinę į klientų aptarnavimo centrą, paslaugas atnaujinsime greičiau.
  • Apmokėjus skolą kitose mokėjimo vietose, įmokas gauname per 1-5 darbo dienas. Tokiu atveju, skambinkite į klientų aptarnavimo centrą dėl mokėjimo registravimo.

Už paslaugų įjungimą po skolos apmokėjimo taikomas mokestis, kuris įtraukiamas į kito mėn. sąskaitą. Taip pat gali būti taikomas Vėluojančios įmokos administravimo mokestis.