Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Neveikia internetas

Jei telefone nustojo veikti internetas, patikrinkite ar atlikite šiuos veiksmus:

  1. Mobiliųjų telefonų programinė įranga kartais „užstringa“. Išjunkite ir vėl įjunkite telefoną.
  2. Patikrinkite, kiek turite mobiliojo interneto duomenų iš turimo paketo. Tai galima padaryti savitarnoje Mano Tele2 arba narsyk.tele2.lt (veikia jungiantis iš konkretaus numerio). Jei duomenis išnaudojote, užsisakykite naują mobiliojo interneto paketą.
  3. Peraktyvuokite mobiliojo interneto nustatymus. Išsaugoję nustatymus, išjunkite telefoną ir vėl įjunkite, truputį palaukite ir pabandykite dar kartą jungtis prie interneto. 

Neveikia internetas, prašo ištrinti "proxy" numerį

Jei bandant naudotis internetu telefone gaunate pranešimą apie "proxy" numerio ištrynimą, tai galite padaryti keliais būdais:

  • ištrinkite visus interneto nustatymus ir atsisiųskite juos iš naujo (SMS žinutėje rašykite INTERNETAS ir siųskite tel. 1504);
  • susiraskite interneto nustatymus savo telefone ir ištrinkite proxy numerį, pvz. telefonuose (ar planšetiniuose kompiuteriuose) su Android operacine sistema: Meniu --> Nustatymai --> Daugiau/More (arba Bevieliai ryšiai) -->  Mobilūs tinklai --> Kreipties taškai (Access Point Name). Pasirenkame interneto aprašą, jame randame eilutę pavadinimu „Proxy“ ištriname joje visą informaciją, spaudžiame meniu mygtuką, pasirenkame funkciją „išsaugoti“.

Apie populiariausių OS (Android, iPhone ir Windows mobile) rankinius nustatymus skaitykite čia.

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.