- Visi klausimai
- Sąskaita
-
Mokėjimai
- Tele2 sąskaitos nr. mokėjimams pavedimu
- Sąskaitos apmokėjimo būdai
- Tele2 ID kortelė sąskaitos mokėjimui
- Sąskaitos apmokėjimo terminas
- Laiku nesumokėjau sąskaitos
- Skola
- Mokėjimo registravimas
- Skolą apmokėjau, bet paslaugos blokuojamos
- Permoka
- Mokėtojo kodas
- El. sąskaita su automatiniu nuskaitymu
- Sumokėjau, bet savitarnoje rodo tą pačią mokėtiną sumą
- Sutartis
- Skambučiai, SMS, MMS
- Mobilusis internetas
- Paslaugos
- ManoTele2 savitarna
- Tarptautiniai tarifai
- Sutrikimai
- Telefonai, SIM, kodai
- Pirkimas internetu
- Aktualūs klausimai
- Populiariausi klausimai
Nėra, dingo ryšys
Visų pirma pabandykite telefoną perkrauti: išjungti, išimti SIM kortelę, ją įdėti ir įjungti. Ne retai išmaniųjų telefonų operacinės sistemos "pakimba".
Jei ryšys neatsirado, kreipkitės pagalbos per savitarnos svetainę arba telefonu į klientų aptarnavimo centrą.
Nelaimės atveju skambinkite skubios pagalbos bendruoju numeriu 112, skambučiai šiuo numeriu veikia be SIM kortelės bei nepriklausomai nuo ryšio buvimo ar jo kokybės.
Džiaugiamės galėdami Jums padėti
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.
Apgailestaujame, stengsimės tobulėti.
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.