Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Negaliu skambinti, gauti skambučių

Ką daryti, jei nepavyksta skambinti? 

- niekam (taip pat, jei negaunate jokių skambučių):

  • Patikrinkite, ar teisingai renkate adresato numerį. Numerį rinkite taip: + (šalies kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite prisiskambinti adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.
  • Kartais dėl stipriai padidėjusio skambučių srauto būna sunku paskambinti – girdimi trys trumpi signalai ir skambutis nutrūksta. Reiktų pabandyti skambinti vėliau. 
  • Užstrigo mobiliojo telefono programinė įranga - išjunkite, įjunkite telefono aparatą bei bandykite atlikti skambutį. 
  • Jei įdėjus SIM kortelę į kitą telefono aparatą viskas veikia, tai reiškia, kad jūsų telefonas yra sugedęs. Atneškite sugedusį telefoną  į garantinio aptarnavimo centrą arba artimiausią TELE2 atstovybę.

- tik vienam adresatui:

  • Jei skambinant girdimas pranešimas „Abonentas nepasiekiamas“, telefonas bus išjungtas arba nepasiekiamas dėl kitų priežasčių.
  • Jei negirdite jokio pranešimo ir signalo - perkraukite telefoną.
  • Jei visada girdimas užimtumo signalas, tikėtina, kad adresas Jūsų numerį įtraukė į blokuojamų numerių sąrašą (angl. "Black list").

Jei negaunate skambučių iš vieno adresato, patikrinkite, ar numeris nėra įtrauktas į blokuojamų numerių sąrašą Jūsų telefone (angl. "Black list"). Jei neįtrauktas, tuomet skambinantysis turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos centrą. Tam tikri techninio ar kitokio pobūdžio trikdžiai gali būti skambutį inicijuojančio vartotojo pusėje

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

Ribojamos paslaugos

Paslaugos gali būti ribojamos dėl:

  • viršyto kredito limito;
  • skolos (pradelstos apmokėti sąskaitos).

Kaip pasitikrinti, ar nesate viršiję kredito limito? 

  • Prisijungus prie savitarnos svetainės ManoTele2. Informaciją apie savo numerio kredito limitą matysite skirtuke "Numerių apžvalga". Jei viršijote, ten pat galėsite jį pasididinti.
  • Paskambinus numeriu 1515 arba išsiuntus SMS žinutę su tekstu INFO.
  • Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą. Suteiksime informaciją apie kredito limitą bei, jei esate numerio savininkas, galėsime jį padidinti. 

Pasididinus kredito limitą paslaugų teikimas bus atnaujintas netrukus.

Jei paslaugos blokuojamos dėl skolos, apmokėkite ją. Kaip greitai atnaujinamos paslaugos po skolos apmokėjimo?

  • Mokėjimą atlikus per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, paslaugos atnaujinamos per 1 val.
  • Jei mokate ne per savitarną, paslaugas atnaujinsime iš karto, kai mokėjimas mus pasieks. Įprastai mokėjimai Tele2 sąskaitą pasiekia per  1-2 darbo dienas. Taip pat mokėjimą galite registruoti paskambinę į klientų aptarnavimo centrą, paslaugas atnaujinsime greičiau.
  • Apmokėjus skolą kitose mokėjimo vietose, įmokas gauname per 1-5 darbo dienas. Tokiu atveju, skambinkite į klientų aptarnavimo centrą dėl mokėjimo registravimo.

Už paslaugų įjungimą po skolos apmokėjimo taikomas mokestis, kuris įtraukiamas į kito mėn. sąskaitą. Taip pat gali būti taikomas Vėluojančios įmokos administravimo mokestis.