Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Negaliu siųsti (arba gauti) SMS žinučių

1. Jei negalite išsiųsti SMS žinučių:

  • niekam. Iš naujo suaktyvinkite SMS centro numerį telefono nustatymuose. SMS centro numeris yra +37068499199. Atnaujinkite nustatymus, net jei duomenys juose nurodyti teisingai (ištrinkite SMS centro numerį ir įveskite iš naujo). Tada išjunkite ir įjunkite telefoną. Daugelyje telefonų SMS centro numeris yra Meniu -> SMS -> Nustatymai.
  • tik vienam numeriui. Rekomenduojame patikrinti, ar SMS žinutės adresato numeris įvestas su šalies kodu (pvz. lietuviško numerio +370 arba 00370). Jei numeris renkamas teisingai, nesklandumas bus gavėjo pusėje arba būsite pasiekę SMS limitą į Bitės tinklą.
  • į užsienį ar būnant užsienyje. Gali būti, kad gavėjo operatorius nepriima (blokuoja) šių žinučių. Tele2 gali neturėti bendradarbiavimo sutarties su užsienio operatoriumi.

Adresato numerį visada rekomenduojame rinkti taip: + (šalies kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite išsiųsti SMS žinutės adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.

2. Jei negaunate SMS žinučių:

  • tik iš vieno siuntėjo. Sutrikimas tikėtina bus siuntėjo pusėje. Žinutės siuntėjas turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos liniją. Už SMS žinutės pristatymą atsakingas siuntėjo operatorius.  
  • iš visų siuntėjų.
    • Gal trūksta laisvos atminties telefone? Neturėdami laisvos vietos telefone, negalėsite nei siųsti, nei gauti SMS žinučių. Atlaisvinkite vietą ištrindami žinutes, muzikos, vaizdo įrašus, nuotraukas ir pan.
    • Mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga „užstringa“. Išjunkite telefoną, išimkite SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir įjunkite telefoną.
    • Galbūt esate vietoje (pvz. rūsyje), kur nėra ryšio arba jis yra per silpnas. Patikrinę ir įsitikinę, kad ryšys yra geras, bandykite jungtis dar kartą.

 

 

Ribojamos paslaugos

Paslaugos gali būti ribojamos dėl:

  • viršyto kredito limito;
  • skolos (pradelstos apmokėti sąskaitos).

Kaip pasitikrinti, ar nesate viršiję kredito limito? 

  • Prisijungus prie savitarnos svetainės ManoTele2. Informaciją apie savo numerio kredito limitą matysite skirtuke "Numerių apžvalga". Jei viršijote, ten pat galėsite jį pasididinti.
  • Paskambinus numeriu 1515 arba išsiuntus SMS žinutę su tekstu INFO.
  • Paskambinus į klientų aptarnavimo centrą. Suteiksime informaciją apie kredito limitą bei, jei esate numerio savininkas, galėsime jį padidinti. 

Pasididinus kredito limitą paslaugų teikimas bus atnaujintas netrukus.

Jei paslaugos blokuojamos dėl skolos, apmokėkite ją. Kaip greitai atnaujinamos paslaugos po skolos apmokėjimo?

  • Mokėjimą atlikus per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, paslaugos atnaujinamos per 1 val.
  • Jei mokate ne per savitarną, paslaugas atnaujinsime iš karto, kai mokėjimas mus pasieks. Įprastai mokėjimai Tele2 sąskaitą pasiekia per  1-2 darbo dienas. Taip pat mokėjimą galite registruoti paskambinę į klientų aptarnavimo centrą, paslaugas atnaujinsime greičiau.
  • Apmokėjus skolą kitose mokėjimo vietose, įmokas gauname per 1-5 darbo dienas. Tokiu atveju, skambinkite į klientų aptarnavimo centrą dėl mokėjimo registravimo.

Už paslaugų įjungimą po skolos apmokėjimo taikomas mokestis, kuris įtraukiamas į kito mėn. sąskaitą. Taip pat gali būti taikomas Vėluojančios įmokos administravimo mokestis.