Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Sutarties nutraukimas

         

  • Dėl sutarties nutraukimo kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą arba Tele2 saloną.
  • Jeigu sutartis buvo sudaryta nuotoliniu būdu, Jūs turite teisę atsisakyti Sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos nenurodydami jokios priežasties. Norėdami pasinaudoti šia teise, užpildykite Sutarties atsisakymo formą ir ją išsiųskite adresu UAB „Tele2“, Naugarduko g. 100, LT-03160 Vilnius kartu su grąžinama preke.
  • Mirus artimajam, jo vardu registruota sutartis nutraukiama atvykus į Tele2 atstovybę su medicininiu mirties liudijimu. Tokiu atveju sutartį galima ne tik nutraukti, bet ir perrašyti.

 

Kada baigiasi mano sutartis?

Sutarties pabaigos datą sužinosite savitarnos svetainėje "Mano TELE2" (skirtuke "Numerių apžvalga").

Sutarties terminui pasibaigus ar likus mažiau nei 1 mėn. iki termino pabaigos, sutartį galite pratęsti internetu mūsų svetainėje tele2.ltTele2 salone ar paskambinus į Tele2 klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117 arba ilguoju numeriu +370 684 00 117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Nepratęsus sutarties, ji automatiškai nenutraukiama. Paslaugos toliau teikiamos, taikomi standartiniai pasirinkto mokėjimo plano tarifai bei plano mėnesio mokestis. 

Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis!