- Visi klausimai
- Sąskaita
-
Mokėjimai
- Tele2 sąskaitos nr. mokėjimams pavedimu
- Sąskaitos apmokėjimo būdai
- Tele2 ID kortelė sąskaitos mokėjimui
- Sąskaitos apmokėjimo terminas
- Laiku nesumokėjau sąskaitos
- Skola
- Mokėjimo registravimas
- Skolą apmokėjau, bet paslaugos blokuojamos
- Permoka
- Mokėtojo kodas
- El. sąskaita su automatiniu nuskaitymu
- Sumokėjau, bet savitarnoje rodo tą pačią mokėtiną sumą
- Sutartis
- Skambučiai, SMS, MMS
- Mobilusis internetas
- Paslaugos
- ManoTele2 savitarna
- Tarptautiniai tarifai
- Sutrikimai
- Telefonai, SIM, kodai
- Pirkimas internetu
- Aktualūs klausimai
- Populiariausi klausimai
Mokėjimo plano keitimas
Plano keitimas yra nemokamas. Jį pakeisti galite:
- savitarnos svetainėje "Mano TELE2"
- paskambinę į klientų aptarnavimo centrą;
- užsukę į bet kurį Tele2 saloną.
Plano keitimo sąlygos, kai sutarties terminas:
- nepasibaigęs, mokėjimo planą galima keisti į planą tik su didesniu mėnesiniu mokesčiu;
- pasibaigęs, mokėjimo planą galite keisti į bet kurį iš tuo metu siūlomų planų.
Kaip skaičiuojamas mėnesinis mokestis tą mėnesį, kai keičiamas planas? Mėnesiniai mokesčiai (seno ir naujo plano) paskaičiuojami proporcingai (nemokamos paslaugos įeinančios į mėnesinį mokestį taip pat suteikiamos proporcingai).
Džiaugiamės galėdami Jums padėti
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.
Apgailestaujame, stengsimės tobulėti.
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.