Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Laikinas sutarties sustabdymas

Jei yra aktualu tam tikrą laiką (nuo 1 iki 6 mėn.) nesinaudoti telefono ryšio paslaugomis, galite laikinai sustabdyti paslaugų teikimą ir nemokėti mėnesio mokesčių.

Sutarties sustabdymo sąlygos, jei sutartis terminuota (be įrangos):

  • Taikomas vienkartinis 8,69 Eur mokestis, kuris įtraukiamas į artimiausią sąskaitą.
  • Turi būti praėję ne mažiau kaip 6 mėnesiai nuo sutarties galiojimo pradžios.
  • Sutarties galiojimo terminas prasitęsia tokiam laikui, kokiam yra laikinai sustabdoma sutartis (minimalus terminas 1 mėnuo, maksimalus - 6 mėnesiai).
  • Pasibaigus laikino sutarties sustabdymo terminui, paslaugos atnaujinamos automatiškai ir siunčiamos sąskaitos.

Sutarties sustabdymo sąlygos, jei sutartis neterminuota:

  • Sutarties sustabdymas - NEMOKAMAS.
  • Neterminuotoms sutartims sustabdymų skaičius neribojamas. Svarbu, kad būtų apmokėtos dvi sąskaitos po pastarojo sustabdymo ir nebūtų skolos.
  • Pasibaigus sustabdymo terminui paslaugos atnaujinamos ir siunčiamos sąskaitos.

Sustabdymo laikotarpiu:

  • Laikinai sustabdžius sutartį prie numerio matysite naują plano pavadinimą „Svečias“;
  • mokamos mobiliojo ryšio paslaugos neteikiamos;
  • priimti skambučius ir SMS žinutes galima tik Lietuvoje;
  • minimalus plano mokestis stabdymo bei atnaujinimo mėnesį paskaičiuojamas proporcingai.

Atnaujinti paslaugas galima ir nepasibaigus laikino sutarties sustabdymo terminui:

Laikinas sustabdymas negalimas:

  • jei sutartis terminuota su įranga;
  • jei yra skola arba SIM kortelė yra prarasta (blokuota).

Kaip užsakyti paslaugą? - Laikinai sustabdyti bei atnaujinti paslaugų teikimą galima savitarnos svetainėje "Mano TELE2" arba paskambinus į klientų aptarnavimo centrą.