Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Laikinas sutarties sustabdymas

Jei yra aktualu tam tikrą laiką nesinaudoti telefoninio ryšio paslaugomis, galite laikinai sustabdyti paslaugų teikimą ir nemokėti mėnesinių mokesčių.

Sustabdymo sąlygos:

Sutartis gali būti sustabdoma nuo 1 iki 6 mėn. Sustabdymų skaičius neribojamas neterminuotom sutartim, svarbu, kad būtų apmokėtos dvi sąskaitos po sustabdymo ir nebūtų skolos.

Antrą kartą sustabdyti sutartį galima po dviejų mėnesių nuo sustabdymo nutraukimo (paslaugų atnaujinimo), pvz., jei paslaugos atnaujintos sausio mėnesį (nesvarbu kurią dieną), vėl sustabdyti sutartį galima nuo kovo.

 


Laikinas sustabdymas negalimas:

  • jei sutartis terminuota su įranga;
  • jei yra skola arba SIM kortelė yra prarasta (blokuota);

IŠIMTIS:

turintiems su sutartimi įsigytą įrangą pavyks atlikti laikiną sutarties sustabdymą, jei tai atliks MANO TELE2 savitarnojeVeikia ne visuomet korektiškai, todėl procedūroje ir rašome, kad turintiems įrangą sutarties stabdyti negalima. Tai yra savitarnos sutrikimas, kurio nėra galimybės pašalinti. Šio sutrikimo su nauja savitarna turėtų nelikti (+/-2020 metais).

Stabdant sutartį savitarnoje visiems atsiras pranešimas (jis aktualus tik draudimą turintiems klientams):

„Dėmesio, turintiems telefono draudimo paslaugą! Laikinai sustabdžius sutartį draudimo paslauga lieka. Mokestis už draudimą bus skaičiuojamas, sąskaitos siunčiamos bei turės būti apmokamos nustatyta tvarka".

  • Jei neturi draudimo, bet turi įrangą – sustabdžius sutartį, sąskaitos sustabdymo laikotarpiu nėra išrašomos (sutarties terminas, įrangos mokesčiai prasitęsia tam laikotarpiui, kiek buvo sustabdyta sutartis). PVZ. nr. 64861993
  • Jei turi draudimą - sustabdant sutartį paslauga nenutrūksta, sustabdymo laikotarpiu sąskaitos vis tiek pateikiamos, bet jose taikomas tik draudimo mokestis. PVZ. nr. 67911883. Tačiau šiuo atveju irgi prasitęsia sutarties terminas, įrangos mokesčiai tam laikotarpiui, kiek buvo sustabdyta sutartis.  ​
  • Kadangi stabdymas veikia nekorektiškai gali pasitaikyti ir kitokių nestandartinių situacijų.

 

Kaip užsakyti? - Laikinai sustabdyti bei atnaujinti paslaugų teikimą galima savitarnos svetainėje "Mano TELE2" arba paskambinus į klientų aptarnavimo centrą.

Jei sutartis terminuota (be įrangos), sutarties sustabdymo sąlygos:

  • Taikomas vienkartinis 8,69 Eur mokestis, kuris įtraukiamas į artimiausią sąskaitą.
  • Turi būti praėję ne mažiau kaip 6 mėn. nuo sutarties galiojimo pradžios.
  • Sutarties galiojimo terminas prasitęsia tokiam laikui, kokiam yra laikinai sustabdoma sutartis.
  • Pasibaigus laikino sutarties sustabdymo terminui, automatiškai paslaugos atnaujinamos ir siunčiamos sąskaitos.

Jei sutartis neterminuota, sutarties sustabdymo sąlygos:

  • Sutarties sustabdymas - NEMOKAMAS.
  • Pasibaigus sustabdymo terminui paslaugos atnaujinamos ir siunčiamos sąskaitos.

Sustabdymo laikotarpiu:

  • Laikinai sustabdžius sutartį prie numerio matysite naują plano pavadinimą „Svečias“;
  • mobiliojo ryšio paslaugos neteikiamos;
  • galima  priimti skambučius ir SMS žinutes tik Lietuvoje;
  • minimalus plano mokestis stabdymo bei atnaujinimo mėnesį paskaičiuojamas proporcingai.

Atnaujinti paslaugas galima ir nepasibaigus laikino sutarties sustabdymo terminui:

  • paskambinus į klientų aptarnavimo centrą
  • savitarnoje.