Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kada baigiasi mano sutartis?

Sutarties pabaigos datą sužinosite savitarnos svetainėje "Mano TELE2" (skirtuke "Numerių apžvalga").

Sutarties terminui pasibaigus ar likus mažiau nei 1 mėn. iki termino pabaigos, sutartį galite pratęsti internetu mūsų svetainėje tele2.ltTele2 salone ar paskambinus į Tele2 klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117 arba ilguoju numeriu +370 684 00 117 (kaina kaip skambučio į Tele2 tinklą).

Nepratęsus sutarties, ji automatiškai nenutraukiama. Paslaugos toliau teikiamos, taikomi standartiniai pasirinkto mokėjimo plano tarifai bei plano mėnesio mokestis. 

Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis!