Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kredito limitas

Paslaugų kredito limitas – tai nustatyta pinigų suma, už kurią klientas gali naudotis TELE2 teikiamomis paslaugomis be išankstinio apmokėjimo per paslaugų teikimo sutartyje nurodytą ataskaitinį laikotarpį. Kredito limitui einant į pabaigą atsiunčiama apie tai informuojanti SMS žinutė, todėl gavus žinutę patartina padidinti kredito limitą. 

Išnaudojus kredito limitą paslaugos yra blokuojamos ir atblokuojamos, kai limitas padidinamas arba prasidėjus naujam kalendoriniam mėnesiui.
Rekomenduojame rinktis tokį limito dydį, kuris apsaugotų Jus nuo nepageidaujamai didelių sąskaitų, tačiau tuo pačiu metu Jūsų nevaržytų ir nebūtų blokuojamos paslaugos pasirinkus ypatingai mažą limitą.

Kredito limito sumą sudaro:

  • Mėnesio mokesčiai (plano minimalus mėnesinis mokestis ir kiti papildomų paslaugų mėnesiniai mokesčiai (pvz., papildomi duomenų paketai, paslauga „Šeima ir draugai“ ir pan.)
  • Suma už einamąjį mėnesį panaudotas mokamas paslaugas (pvz., televizijos paketai, automobilio stovėjimo mokesčiai, programėlės iš „Google Play“ / „App Store“ ir pan.)

Į paslaugų kredito limito sumą neįskaičiuojamos:

  • Mėnesinės įmokos už įsigytą įrangą t. y. telefonus, planšetinius kompiuterius ir pan.
  • Vienkartiniai-administraciniai mokesčiai (pvz., telefono įsigijimo pirmasis mokestis, SIM kortelės keitimo mokestis, sutarties aktyvinimo, pratęsimo mokestis ir pan.)

Kaip sužinoti? Panaudotą kredito limito sumą savarankiškai galite pasitikrinti nemokamu tel. 1515 (spausti 2) arba svetainėje "ManoTele2".

Pakeisti kredito limitą galima:

  • savitarnos svetainėje skiltyje "Numerių apžvalga";
  • SMS žinute. Siųsti iš kontaktinio numerio. Žinutės tekste įrašyti tel. numerį, kuriam norima keisti limitą bei jo dydį eurais (pvz., 6xxyyyyy 100) ir siųsti nemokamu numeriu 1591. SMS žinute limitą keisti gali tik privatūs klientai.
  • paskambinus į klientų aptarnavimo centrą.