- Visi klausimai
- Sąskaita
-
Mokėjimai
- Tele2 sąskaitos nr. mokėjimams pavedimu
- Sąskaitos apmokėjimo būdai
- Tele2 ID kortelė sąskaitos mokėjimui
- Sąskaitos apmokėjimo terminas
- Laiku nesumokėjau sąskaitos
- Skola
- Mokėjimo registravimas
- Skolą apmokėjau, bet paslaugos blokuojamos
- Permoka
- Mokėtojo kodas
- El. sąskaita su automatiniu nuskaitymu
- Sumokėjau, bet savitarnoje rodo tą pačią mokėtiną sumą
- Sutartis
- Skambučiai, SMS, MMS
- Mobilusis internetas
- Paslaugos
- ManoTele2 savitarna
- Tarptautiniai tarifai
- Sutrikimai
- Telefonai, SIM, kodai
- Pirkimas internetu
- Aktualūs klausimai
- Populiariausi klausimai
Gavau sąskaitą su skola, nors už praėjusį mėn. gautą sąskaitą sumokėjau
Jei sąskaitą už praėjusį mėnesį apmokėjote, o naujoje sąskaitoje matote skolą, mokėjimą tikriausiai atlikote vėliau nei 26 mėnesio dieną ir įmoka atėjo po sąskaitos skaičiavimo.
Todėl mokėti, žinoma, reikia tik už suteiktas paslaugas. Rekomenduojame prisijungti prie savitarnos svetainės Mano Tele2, kur matysite tikslią mokėtiną sumą bei galėsite ją sumokėti. Taip pat čia rasite Jums išrašytas sąskaitas bei gautus mokėjimus už paskutinius 12 mėnesių.
Džiaugiamės galėdami Jums padėti
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.
Apgailestaujame, stengsimės tobulėti.
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.