- Visi klausimai
- Sąskaita
-
Mokėjimai
- Tele2 sąskaitos nr. mokėjimams pavedimu
- Sąskaitos apmokėjimo būdai
- Tele2 ID kortelė sąskaitos mokėjimui
- Sąskaitos apmokėjimo terminas
- Laiku nesumokėjau sąskaitos
- Skola
- Mokėjimo registravimas
- Skolą apmokėjau, bet paslaugos blokuojamos
- Permoka
- Mokėtojo kodas
- El. sąskaita su automatiniu nuskaitymu
- Sumokėjau, bet savitarnoje rodo tą pačią mokėtiną sumą
- Sutartis
- Skambučiai, SMS, MMS
- Mobilusis internetas
- Paslaugos
- ManoTele2 savitarna
- Tarptautiniai tarifai
- Sutrikimai
- Telefonai, SIM, kodai
- Pirkimas internetu
- Aktualūs klausimai
- Populiariausi klausimai
Telefono draudimas nuo nelaimingų atsitikimų
Apsaugoti telefoną nuo nelaimių ar vagystės padės paslauga Telefonų draudimas, plačiau apie ją skaitykite čia.
- Apdrausti telefoną galima tik telefono įsigijimo momentu (salone, internetinėje parduotuvėje ar telefonu).
- Norėdami atsisakyti telefono draudimo skambinkite klientų aptarnavimo numeriu 117 (skambinant tik iš Tele2 tinklo, nemokamai) arba +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus). Draudimas bus nutrauktas po 30 d. nuo prašymo pateikimo datos.
Džiaugiamės galėdami Jums padėti
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.
Apgailestaujame, stengsimės tobulėti.
Tai vieta Jūsų komentarui, nuomonei ar pasiūlymui.
Jei turite klausimų ir pageidaujate gauti atsakymą – kreipkitės į Tele2 klientų aptarnavimo centrą arba parašykite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt.