Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kaip pereiti iš kito tinklo į PILDYK

​​​​​​Kas gali perkelti numerį ir kaip tai padaryti?

  • savo numerį į PILDYK gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
  • Jei naudojatės išankstinio apmokėjimo kortele, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį į PILDYK pateikite savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio norite perkelti numerį. Kaip tai padaryti? - Prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą. 
  • Užsakykite numerio perkėlimo paslaugą skambučiu į Tele2 klientų aptarnavimo centrą tel. numeriu +370 684 00 117 (kaina kaip į Tele2 tinklą) arba atvykite į bet kurį Tele2 saloną.

Numerio perkėlimą gali atlikti asmenys nuo 14 metų. Tam reikalingas asmens dokumentas (nuo 14 iki 16 metų tinka gimimo liudijimas).

Kaip pereiti iš kito tinklo į Tele2

Numerį į Tele2 gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
Išankstinio apmokėjimo paslaugos vartotojai, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį turi pateikti savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio yra perkeliamas numeris. Tam prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą.

Atkreipkite dėmesį, kad:

  • Jūsų pateikti asmens duomenys turi sutapti su operatoriaus, iš kurio Jūs norite perkelti numerį, duomenimis;
  • Jūsų numeris turi būti aktyvus;
  • numeris turi priklausyti operatoriui, kurį nurodėte;
  • Jūsų numeriui negali būti vykdomas kitas perkėlimo procesas.

Perkėlimo trukmė. Numerio perkėlimas trumpiausiai trunka 1 darbo dieną nuo sutarties pasirašymo. Numerio perkėlimui galite pasirinkti bet kurią darbo dieną. Tačiau, norėdami numerį perkelti per vieną darbo dieną, perkėlimo prašymą turite pateikti iki tos dienos 11 valandos. Perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai. Praradę senojo operatoriaus ryšį telefone, įsidėkite naują TELE2 kortelę.

Perkeliamų numerių skaičius į Tele2 nėra ribojamas. Tačiau privatus asmuo savo vardu gali turėti iki 5 numerių. 6 - tą numerį galima įsigyti esamiems Tele2 klientams.

Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą ir pasiūlymus galite sužinoti čia, paskambinę į Klientų aptarnavimo centrą numeriu +370 684 00117 (kaina kaip į Tele2 tinklą) arba atvykę į artimiausią Tele2 saloną.

Numerio perkėlimas iš PILDYK į abonentą

Pildyk vartotojai gali tapti mėnesinio mokėjimo klientu, išsaugodami savo numerį. Vienintelė sąlyga - su savimi turėti asmens dokumentą.

Mėnesinio apmokėjimo planų privalumai:

  • nemokami pokalbiai tarp TELE2 klientų pasirinkus paslaugą "Šeima ir draugai";  
  • nemokami pokalbiai tarp savo turimų numerių pasirinkus paslaugą "Artimųjų ratas"
  • žemi pokalbių tarifai skambinant į kitus tinklus;
  • galimybė įsigyti naują mobilųjį telefoną išsimokėtinai nuo 0,50 Eur/ mėn.

Perkelti numerį galite internetu tele2.lt svetainėje (pasirinkite mokėjimo planą ir/arba telefono aparatą, po to nurodysite kokį PILDYK numerį norite perkelti), užsukite į Tele2 prekybos vietą arba paskambinę į Klientų aptarnavimo centrą.

Atkreipiame dėmesį, kad perkeliant PILDYK numerį į abonentą pinigai iš PILDYK kortelės sąskaitos neperkeliami. 

Numerio perkėlimas iš Tele2 abonento į PILDYK

Kad galėtumėte numerį perkelti iš Tele2 abonento į PILDYK:

  • turi būti pasibaigęs sutarties terminas;
  • salone arba skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą užpildomas prašymas perkelti numerį;
  • PILDYK SIM kortelės aktyvinimo mokestis – 1 Eur;
  • su savimi reikia turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę (tinka ir naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimas).

 

DUK:

  • Ar galima numerį perkelti į PILDYK, kai yra skola? Jeigu už suteiktas paslaugas atsiskaityti pradelsta ir susidarė skola arba ribojamos paslaugos dėl skolos, perkelti numerio į Pildyk negalima.
  • Ar galima perkelti numerį, kai paslaugos yra apribotos dėl viršyto kredito limito? Taip, numerį perkelti galima. Blokavimas dėl viršyto kredito limito tam įtakos neturi.

Pakeitus SIM ar perkėlus numerį neveikia kortelė

Pakeista ar nauja SIM kortelė suaktyvinama per 24 val. nuo jos išdavimo (sutarties pasirašymo, jeigu sutartyje nesutarta vėlesnė pajungimo data).

Numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Kai nustos veiki senojo operatoriaus SIM kortelė, į naudojamą įrangą įsidėkite naują Tele2 SIM kortelę. Jeigu nauja ar pakeista SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia:

  1. įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. Jei neišėmėte, išimkite senąją SIM kortelę ir įdėkite naują Tele2 SIM kortelę;
  2. paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad SIM kortelės aktyvinimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  3. palaukite, ir šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite, ar kortelė registruojasi prie tinklo.

Jei minėti patarimai nepadėjo ir praėjo daugiau nei 24 val. nuo kortelės gavimo (numerio perkėlimo datos), kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą arba į Tele2 saloną, kuriame pasirašėte sutartį ar keitėte kortelę. Jei pirkote internetu ar telefonu, kreipkitės kontaktais nurodytais pristatytame siuntinyje.

 

Sugadinau, pamečiau, pavogė SIM kortelę

Jei pametėte, sugadinote ar pavogė SIM kortelę, naują SIM kortelę tuo pačiu numeriu galite užsisakyti:

Naujos SIM kortelės užsakymo mokestis - 4,50 Eur.

Jei dėl vagystės norite užblokuoti telefono aparatą, kreipkitės į saloną, užpildykite prašymą (su savimi turėkite asmens tapatybę įrodantį dokumentą bei telefono įsigijimo dokumentą). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.