Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kaip pereiti iš kito tinklo į PILDYK

  1. Kas gali perkelti numerį?
    • Numerį į PILDYK gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
    • Jei naudojatės išankstinio apmokėjimo kortele, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį į PILDYK pateikite savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio norite perkelti numerį. Kaip tai padaryti? - Prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą. 
  2. Po to, reiktų atvykti į bet kurį Tele2 saloną sudaryti numerio perkėlimo sutartį.

Numerio perkėlimą gali atlikti asmenys nuo 14 metų. Tam reikalingas asmens dokumentas (nuo 14 iki 16 metų tinka gimimo liudijimas).

Kaip pereiti iš kito tinklo į Tele2

Numerį į Tele2 gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
Išankstinio apmokėjimo paslaugos vartotojai, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį turi pateikti savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio yra perkeliamas numeris. Kaip tai padaryti? - Prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą.

Atkreipkite dėmesį, kad:

  • Jūsų pateikti asmens duomenys turi sutapti su operatoriaus iš kurio Jūs norite perkelti numerį, duomenimis;
  • Jūsų numeris turi būti aktyvus;
  • numeris turi priklausyti operatoriui, kurį nurodėte;
  • Jūsų numeriui negali būti vykdomas kitas perkėlimo procesas.

Numerio perkėlimas trumpiausiai trunka 1 darbo dieną nuo sutarties pasirašymo. Numerio perkėlimui galite pasirinkti bet kurią darbo dieną. Tačiau, norėdami numerį perkelti per vieną darbo dieną, perkėlimo prašymą turite pateikti iki tos dienos 11 valandos. Perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Perkeliamų numerių skaičius į Tele2 nėra ribojamas. Tačiau privatus asmuo savo vardu gali turėti iki 5 numerių. 6 - tą numerį galima įsigyti esamiems Tele2 klientams.

Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą ir pasiūlymus galite sužinoti čia arba atvykę į artimiausią Tele2 saloną.

Numerio perkėlimas iš PILDYK į abonentą

Pildyk vartotojai gali tapti mėnesinio mokėjimo klientu, išsaugodami savo numerį. Vienintelė sąlyga - su savimi turėti asmens dokumentą.

Mėnesinio apmokėjimo planų privalumai:

  • nemokami pokalbiai tarp TELE2 klientų pasirinkus paslaugą "Šeima ir draugai";  
  • nemokami pokalbiai tarp savo turimų numerių pasirinkus paslaugą "Artimųjų ratas"
  • žemi pokalbių tarifai skambinant į kitus tinklus;
  • galimybė įsigyti naują mobilųjį telefoną išsimokėtinai nuo 0,50 Eur/ mėn.

Perkelti numerį galite internetu tele2.lt svetainėje (pasirinkite mokėjimo planą ir/arba telefono aparatą, po to nurodysite kokį PILDYK numerį norite perkelti) arba užsukite į Tele2 prekybos vietą.

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • perkeliant PILDYK numerį į abonentą pinigai iš PILDYK kortelės sąskaitos neperkeliami.
  • taip pat po perkėlimo anuliuojami bonai. Juos reikia išleisti bei užsakytas prekes atsiimti iki paskutinės kortelės galiojimo dienos. Nespėjus prekių atsiimti iki perkėlimo dienos, prekės nebeišduodamos.

Numerio perkėlimas iš Tele2 abonento į PILDYK

Kad galėtumei numerį perkelti iš Tele2 abonento į PILDYK:

  • turi būti pasibaigęs sutarties terminas;
  • salone užpildomas prašymas perkelti numerį;
  • PILDYK SIM kortelės aktyvinimo mokestis – 1 Eur;
  • su savimi reikia turėti pasą arba asmens tapatybės kortelę (tinka ir naujo pavyzdžio vairuotojo teisės su parašu).

Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą sužinosite atvykę į artimiausią Tele2 saloną.

DUK:

  • Ar galima numerį perkelti į PILDYK, kai yra skola? Pvz.: kreipiasi dėl perkelimo 2017-07-13, tačiau yra neapmokėta sąskaita už 05 mėn. Atsakymas: Jei yra skola arba ribojamos paslaugos dėl skolos, tai perkelti į Pildyk negalima.
  • Ar galima perkelti numerį, kai paslaugos yra apribotos dėl viršyto kredito limito? Atsakymas: Blokavimas dėl viršyto kredito limito tam įtakos neturi.

Pakeitus SIM ar perkėlus numerį neveikia kortelė

Pakeista ar nauja SIM kortelė suaktyvinama per 24 val. nuo jos išdavimo (sutarties pasirašymo, jeigu sutartyje nesutarta vėlesnė pajungimo data).

Numerio perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Jeigu nauja ar pakeista SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia:

  1. įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. Jei neišėmėte, išimkite senojo operatoriaus SIM kortelę ir įdėkite naują Tele2 SIM kortelę;
  2. paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad SIM kortelės aktyvinimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
  3. palaukite, ir šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite ar kortelė registruojasi prie tinklo;

Jei minėti patarimai nepadėjo ir vis tiek kortelė veikia bei praėjo daugiau nei 24 val. nuo kortelės gavimo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą arba į Tele2 saloną, kuriame pasirašėte sutartį ar keitėte kortelę. Jei pirkote internetu ar telefonu, kreipkitės kontaktais nurodytais pristatytame siuntinyje.

 

Sugadinau, pamečiau, pavogė SIM kortelę

 

Jei pametėte, sugadinote ar pavogė PILDYK SIM kortelę, nedelsdami atvykite į artimiausią Tele2 saloną, kuriame galėsite užsisakyti naują kortelę tuo pačiu numeriu, nauja kortelė bus išduota iš karto.

Kaina. Naujos SIM kortelės (tuo pačiu numeriu) išdavimas kainuoja 1 Eur.

Jei dėl vagystės norite užblokuoti telefono aparatą, taip pat kreipkitės į saloną, užpildykite prašymą (su savim turėkite asmens tapatybę įrodantį dokumentą bei telefono įsigijimo dokumentą). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.