Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Skola

Sąskaita turi būti apmokama per 30 dienų nuo jos išrašymo dienos. Po 30 dienų neapmokėta sąskaitos suma tampa skola. Skolą pradelsus apmokėti 12 (dvylika) dienų, taikomas 1,80 Eur vėluojančios įmokos administravimo mokestis ir paslaugos gali būti laikinai išjungiamos. 

Kai paslaugų teikimas apribotas dėl skolos, paslaugas atnaujinsime greičiau, jeigu:

  • mokėjimą atliksite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, (paslaugos bus atnaujintos per 1 val.);
  • jei skolą apmokate ne per savitarną, atliktą mokėjimą galite registruoti skambučiu į klientų aptarnavimo centrą. Mokėjimą registruoti reikia tik tuo atveju, jei pageidaujate, kad paslaugos būtų atblokuotos greičiau. 

Jei pageidaujate sumokėti kitą sumą, nei nurodyta sąskaitos kvite, mokėkite per savitarnos svetainę arba pavedimu banke, kur galėsite įrašyti sumą, kurią norite įmokėti. Išimtiniais atvejais ir esant nestandartinei situacijai, galime svarstyti galimybę skolą išsimokėti dalimis. Šiuo klausimu reiktų kreiptis į klientų aptarnavimo centrą.

Kai sąskaitos suma yra 2,99 Eur ar mažesnė, sąskaitą galite apmokėti kartu su kito mėnesio sąskaita. Jei sąskaita 3,00 Eur ir daugiau, ją apmokėti būtina pagal joje nurodytus terminus.

Atminkite, kad jei paslaugos dėl skolos buvo blokuotos ir po to atnaujintos, paslaugų pajungimas tokiu atveju apmokestinamas.