Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kaip prisijungti prie Mano TELE2?

Jungiantis pirmą kartą, turėsite atlikti žemiau nurodytus veiksmus. Pakartotiniam prisijungimui pakaks naudoti slaptažodį arba prisijungimui naudoti "Facebook", "Google" arba m. parašą. 

Registracija Tele2 privatiems ir verslo klientams:

  • paspauskite nuorodą į Mano Tele2 savitarnos tinklalapį;
  • spauskite skirtuką "Registruotis";
  • įrašykite savo telefono numerį;
  • spauskite "Registruotis";
  • netrukus gausite laikiną slaptažodį SMS žinute. Jį įrašykite į tam skirtą laukelį (jo negalima vesti į kitą ar į iš naujo atidarytą savitarnos prisijungimo langą).
  • sugalvokite pastovų slaptažodį iš 6 (mažiausiai) simbolių ir jį įveskite du kartus.
  • spauskite "Prisijungti".

 

Registracija Laisvo interneto naudotojams:

  • paspauskite nuorodą į Mano Tele2 savitarnos tinklalapį;
  • spauskite skirtuką "Registruotis";
  • įrašykite savo telefono numerį;
  • spauskite "Registruotis";
  • atsidariusiame lange įrašykite savo PUK kodą (rasite ant SIM kortelės);
  • sugalvokite pastovų slaptažodį iš 6 (mažiausiai) simbolių ir jį įveskite du kartus.
  • spauskite "Prisijungti".

 

Kaip prisijungti prie savitarnos svetainės, jei pamiršote slaptažodį? 

Tele2 privatiems ir verslo klientams:

  • paspauskite nuorodą į Mano Tele2 savitarnos tinklalapį;
  • spauskite skirtuką "Pamiršau slaptažodį";
  • įrašykite savo telefono numerį;
  • spauskite "Siųsti";
  • netrukus gausite SMS su laikinu slaptažodžiu. Įrašykite jį į laikino slaptažodžio langelį.
  • sugalvokite pastovų slaptažodį iš 6 (mažiausiai) simbolių, įveskite jį du kartus
  • spauskite "Prisijungti".

 

Laisvo interneto naudotojams:

  • paspauskite nuorodą į Mano Tele2 savitarnos tinklalapį;
  • spauskite skirtuką "Pamiršau slaptažodį";
  • įrašykite savo telefono numerį;
  • spauskite "Siųsti";
  • įrašykite savo numerio PUK kodą
  • sugalvokite pastovų slaptažodį iš 6 (mažiausiai) simbolių, įveskite jį du kartus
  • spauskite "Prisijungti".

 

Jei jungiantis matote pranešimą "nenumatyta klaida", bandykite jungtis vėliau. Jei po keleto bandymų Jums rodo tą pačią klaidą, praneškite mums paskambinę klientų aptarnavimo centrą.

Jei viską atliksite pagal pateiktus patarimus, ir vis tiek prisijungti nepavyks, prašome mus informuoti. Mums svarbi informacija: kas nepavyksta, kokį klaidos pranešimą rodo ir kokiame žingsnyje (jungiantis su turimu slaptažodžiu, ar registruojantis, ar spaudžiant Pamiršau slaptažodį ir pan.). Jei naudojate naršyklę Internet Explorer - papildomai nurodykite, kokią versiją naudojate (Tools -> About Internet Explorer).

Savitarnoje nėra sąskaitos bei kitų mano telefonų

Jeigu nematote sąskaitų ir informacijos apie kitus Jūsų telefono numerius, tuomet reiškia, kad Jūsų numeris (kuriuo prisijungėte prie savitarnos) neturi administratoriaus teisių, t. y. nėra registruotas kaip kontaktinis numeris.

Kad numeriui suteiktumėte administratoriaus teises, prašom skambinti į klientų aptarnavimo centrą ir nurodyti telefono numerį, kuriam norite suteikti svetainės administratoriaus teises.

Paskutinės išrašytos sąskaitos mokėtiną sumą sužinosite paskambinę arba išsiuntę SMS žinutę su tekstu INFO nemokamu numeriu 1515.