Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Ribojamos paslaugos

Paslaugos gali būti ribojamos dėl:

  • viršyto kredito limito arba
  • dėl skolos (laiku nesumokėtos sąskaitos t.y. per 30 d. nuo sąskaitos išrašymo datos).

Pasitikrinkite, ar nesate viršiję kredito limito:

  • savitarnoje ManoTele2 (skiltyje Sąskaitos);
  • paskambinę numeriu 1515 arba išsiuntę SMS žinutę su tekstu INFO.

Jei viršijote kredito limitą, jį pasididinkite savitarnoje arba paskambinę į klientų aptarnavimo centrą. Ir paslaugų teikimas bus atnaujintas netrukus.

Jei paslaugos blokuojamos dėl skolos, apmokėkite ją. Kaip greitai atnaujinamos paslaugos po skolos apmokėjimo?

  • Mokėjimą atlikus per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, paslaugos atnaujinamos per 1 val.
  • Jei mokate ne per savitarną, po apmokėjimo registruokite mokėjimą savitarnoje (Mokėjimai --> Mokėjimo registravimas) ir paslaugos bus atnaujintos per 1 val.
  • Apmokėjus skolą kitose mokėjimo vietose ir nepranešus apie atliktą mokėjimą, paslaugos atnaujinamos, kai įmoka pasiekia Tele2 sąskaitą. Nuo apmokėjimo iki įmokos gavimo praeina nuo 1 - 5 darbo dienų. Tokiu atveju, skambinkite į klientų aptarnavimo centrą.

Už paslaugų įjungimą po skolos apmokėjimo taikomas mokestis, kuris įtraukiamas į kito mėn. sąskaitą.