Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Negaliu skambinti, gauti skambučių

Negalite paskambinti visiems ar tik vienam numeriui? Jei negalite paskambinti:

  • niekam (taip pat, jei negaunate jokių skambučių)
    • Patikrinkite, ar teisingai renkate adresato numerį. Numerį rinkite taip: + (valstybes kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite prisiskambinti adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.
    • Kartais dėl stipriai padidėjusio skambučių srauto būna sunku paskambinti – girdimi trys trumpi signalai ir skambutis nutrūksta. Reiktų pabandyti skambinti vėliau. Tokių atvejų pasitaiko, tačiau retai – t.y. per didžiąsias šventes ar renginius tam tikroje vietovėje. .
    • Mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga gali „užstrigti“. Todėl išjunkite telefoną, išimkite SIM kortelę, įdėkite atgal ir įjunkite telefoną.
    • Jei įdėjus SIM kortelę į kitą telefono aparatą viskas veikia, tai reiškia, kad telefonas yra sugedęs. Atneškite sugedusį telefoną  į garantinio aptarnavimo centrą arba artimiausią TELE2 atstovybę.
  • tik vienam adresatui
    • Jei skambinant girdimas pranešimas „Abonentas nepasiekiamas“, telefonas bus išjungtas arba dėl kitų priežasčių nepasiekiamas.
    • Jei negirdite jokio pranešimo - perkraukite telefoną.

Jei negaunate skambučio iš vieno adresato, skambinantysis turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos centrą. Tam tikri techninio ar kitokio pobūdžio trukdžiai yra skambutį inicijuojančioje pusėje

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

 

Ar sąskaita aktyvi ir yra pakankamas sąskaitos likutis

Siųsti SMS, skambinti, naršyti internete galima tol kol sąskaitoje yra pinigų ir ji yra aktyvi. Papildžius sąskaitą ji vėl tampa aktyvi ir galima skambinti, siųsti SMS ir pan.

  • Jei sąskaitoje yra pinigų, ji aktyvi išlieka 100 dienų nuo paskutinio sąskaitos papildymo. Praėjus 100 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 80 dienų.
  • Kai sąskaitoje lieka 0 Eur - sąskaita aktyvi lieka 80 dienų. Praėjus 80 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 100 dienų.

Jei naudojatės nemokamais pokalbiais ar SMS, galbūt viršijote jų limitą (300 SMS per dieną) arba baigėsi akcija, planas ir apmokestinama pagal standartinius tarifus.

Taip pat, pasitikrinkite ar neturite užsakę SMS ataskaitos, kuri kainuoja 0,02 Eur.

Sąskaitos likutį rasite savitarnos svetainėje "Mano PILDYK" nemokamai arba telefone surinkę * 245 # ir skambučio mygtukas, kaina 0,04 Eur.

Ar sąskaita aktyvi ir yra pakankamas pinigų likutis

Siųsti SMS, skambinti, naršyit internete galima tol kol sąskaitoje yra pinigų ir ji yra aktyvi. Papildžius sąskaitą ji vėl tampa aktyvi ir galima sakambinti, siųsti SMS ir pan.

  • Jei sąskaitoje yra pinigų, ji aktyvi išlieka 100 dienų nuo paskutinio sąsk. papildymo. Praėjus 100 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 80 dienų.
  • Kai sąskaitoje lieka 0 Eur (Lt) - sąskaita aktyvi lieka 80 dienų. Praėjus 80 dienų terminui sąskaita tampa neaktyvi, tačiau numeris galioja dar 100 dienų.

Jei naudojatės nemokamais pokalbiais ar SMS, galbūt viršijote jų limitą (300 SMS per dieną) arba baigėsi akcija, planas ir apmokestinama pagal standartinius tarifus.

Taip pat, pasitikrinkite ar neturite užsakę SMS ataskaitos, kuri kainuoja 0,02 Eur/0,06 Lt.

Sąskaitos likutį rasite savitarnos svetainėje "Mano PILDYK" nemokamai arba telefone surinkę * 245 # ir skambučio mygtukas, kaina 0,04 Eur (0,15 Lt)/ skamb.

Ribojamos paslaugos

Paslaugos gali būti ribojamos dėl:

  • viršyto kredito limito arba
  • dėl skolos (laiku nesumokėtos sąskaitos t.y. per 30 d. nuo sąskaitos išrašymo datos).

Pasitikrinkite, ar nesate viršiję kredito limito:

  • savitarnoje ManoTele2 (skiltyje Sąskaitos);
  • paskambinę numeriu 1515 arba išsiuntę SMS žinutę su tekstu INFO.

Jei viršijote kredito limitą, jį pasididinkite savitarnoje arba paskambinę į klientų aptarnavimo centrą. Ir paslaugų teikimas bus atnaujintas netrukus.

Jei paslaugos blokuojamos dėl skolos, apmokėkite ją. Kaip greitai atnaujinamos paslaugos po skolos apmokėjimo?

  • Mokėjimą atlikus per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, paslaugos atnaujinamos per 1 val.
  • Jei mokate ne per savitarną, po apmokėjimo registruokite mokėjimą savitarnoje (Mokėjimai --> Mokėjimo registravimas) ir paslaugos bus atnaujintos per 1 val.
  • Apmokėjus skolą kitose mokėjimo vietose ir nepranešus apie atliktą mokėjimą, paslaugos atnaujinamos, kai įmoka pasiekia Tele2 sąskaitą. Nuo apmokėjimo iki įmokos gavimo praeina nuo 1 - 5 darbo dienų. Tokiu atveju, skambinkite į klientų aptarnavimo centrą.

Už paslaugų įjungimą po skolos apmokėjimo taikomas mokestis, kuris įtraukiamas į kito mėn. sąskaitą.