Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Negaliu skambinti, gauti skambučių

Negalite paskambinti visiems ar tik vienam numeriui? Jei negalite paskambinti:

  • niekam (taip pat, jei negaunate jokių skambučių)
    • Patikrinkite, ar teisingai renkate adresato numerį. Numerį rinkite taip: + (valstybes kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite prisiskambinti adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.
    • Kartais dėl stipriai padidėjusio skambučių srauto būna sunku paskambinti – girdimi trys trumpi signalai ir skambutis nutrūksta. Reiktų pabandyti skambinti vėliau. Tokių atvejų pasitaiko, tačiau retai – t.y. per didžiąsias šventes ar renginius tam tikroje vietovėje. .
    • Mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga gali „užstrigti“. Todėl išjunkite telefoną, išimkite SIM kortelę, įdėkite atgal ir įjunkite telefoną.
    • Jei įdėjus SIM kortelę į kitą telefono aparatą viskas veikia, tai reiškia, kad telefonas yra sugedęs. Atneškite sugedusį telefoną  į garantinio aptarnavimo centrą arba artimiausią TELE2 atstovybę.
  • tik vienam adresatui
    • Jei skambinant girdimas pranešimas „Abonentas nepasiekiamas“, telefonas bus išjungtas arba dėl kitų priežasčių nepasiekiamas.
    • Jei negirdite jokio pranešimo - perkraukite telefoną.

Jei negaunate skambučio iš vieno adresato, skambinantysis turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos centrą. Tam tikri techninio ar kitokio pobūdžio trukdžiai yra skambutį inicijuojančioje pusėje

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

Ribojamos paslaugos

Paslaugos gali būti ribojamos dėl:

  • viršyto kredito limito arba
  • dėl skolos (laiku nesumokėtos sąskaitos t.y. per 30 d. nuo sąskaitos išrašymo datos).

Pasitikrinkite, ar nesate viršiję kredito limito:

  • savitarnoje ManoTele2 (skiltyje Sąskaitos);
  • paskambinę numeriu 1515 arba išsiuntę SMS žinutę su tekstu INFO.

Jei viršijote kredito limitą, jį pasididinkite savitarnoje arba paskambinę į klientų aptarnavimo centrą. Ir paslaugų teikimas bus atnaujintas netrukus.

Jei paslaugos blokuojamos dėl skolos, apmokėkite ją. Kaip greitai atnaujinamos paslaugos po skolos apmokėjimo?

  • Mokėjimą atlikus per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, paslaugos atnaujinamos per 1 val.
  • Jei mokate ne per savitarną, po apmokėjimo registruokite mokėjimą savitarnoje (Mokėjimai --> Mokėjimo registravimas) ir paslaugos bus atnaujintos per 1 val.
  • Apmokėjus skolą kitose mokėjimo vietose ir nepranešus apie atliktą mokėjimą, paslaugos atnaujinamos, kai įmoka pasiekia Tele2 sąskaitą. Nuo apmokėjimo iki įmokos gavimo praeina nuo 1 - 5 darbo dienų. Tokiu atveju, skambinkite į klientų aptarnavimo centrą.

Už paslaugų įjungimą po skolos apmokėjimo taikomas mokestis, kuris įtraukiamas į kito mėn. sąskaitą.