Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Negaliu siųsti (arba gauti) SMS žinučių

1. Jei negalite išsiųsti SMS žinučių:

  • niekam - patikrinkite ir iš naujo suaktyvinkite SMS centro numerį. SMS centro numeris yra +37068499199. Jei numeris nustatymuose neteisingas arba net jei jis ir yra teisingas, vis tiek ištrinkite jį ir įveskite iš naujo. Tada išjunkite ir įjunkite telefoną. Daugelyje telefonų SMS centro numeris yra Meniu > SMS > Nustatymai.
  • tik vienam numeriui. Nesklandumas bus gavėjo pusėje arba būsite pasiekę SMS limitą į Bitės tinklą.
  • į užsienį ar būnant užsienyje. Gali būti, kad gavėjo operatorius nepriima (blokuoja) šių žinučių. Tele2 gali neturėti bendradarbiavimo sutarties su užsienio operatoriumi.

Adresato numerį visada rekomenduojame rinkti taip: + (valstybes kodas) (miesto ar tinklo kodas) (adresato telefono numeris). Skambindami Lietuvos tinklo adresatui rinkite +370 6XX XXXXX, rinkdami per 8 (pvz., 8 6XX XXXXX) negalėsite išsiųsti SMS žinutės adresatui, jei šis bus ne Lietuvoje.

2. Jei negaunate SMS žinučių:

  • tik iš vieno siuntėjo. Sutrikimas tikėtina bus siuntėjo pusėje. Žinutės siuntėjas turi kreiptis į savo operatoriaus pagalbos liniją. Už SMS žinutės pristatymą atsakingas siuntėjo operatorius.  
  • iš visų siuntėjų.
    • Gal trūksta laisvos atminties telefone? Neturėdami laisvos vietos telefone, negalėsite nei siųsti, nei gauti SMS žinučių. Atlaisvinkite vietą ištrindami žinutes, muzikos, vaizdo įrašus, nuotraukas ir pan.
    • Mobilieji telefonai darosi vis sudėtingesni, todėl kartais jų programinė įranga „užstringa“. Išjunkite telefoną, išimkite bateriją ir SIM kortelę. Po to įstatykite kortelę ir bateriją atgal, įjunkite telefoną.
    • Galbūt esate vietoje (pvz., rūsyje), kur nėra ryšio arba jis yra per silpnas. Patikrinę ir įsitikinę, kad ryšys yra geras, bandykite jungtis dar kartą.

Jei šie patarimai nepadėjo, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.

Ribojamos paslaugos

Paslaugos gali būti ribojamos dėl:

  • viršyto kredito limito arba
  • dėl skolos (laiku nesumokėtos sąskaitos t.y. per 30 d. nuo sąskaitos išrašymo datos).

Pasitikrinkite, ar nesate viršiję kredito limito:

  • savitarnoje ManoTele2 (skiltyje Sąskaitos);
  • paskambinę numeriu 1515 arba išsiuntę SMS žinutę su tekstu INFO.

Jei viršijote kredito limitą, jį pasididinkite savitarnoje arba paskambinę į klientų aptarnavimo centrą. Ir paslaugų teikimas bus atnaujintas netrukus.

Jei paslaugos blokuojamos dėl skolos, apmokėkite ją. Kaip greitai atnaujinamos paslaugos po skolos apmokėjimo?

  • Mokėjimą atlikus per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, paslaugos atnaujinamos per 1 val.
  • Jei mokate ne per savitarną, po apmokėjimo registruokite mokėjimą savitarnoje (Mokėjimai --> Mokėjimo registravimas) ir paslaugos bus atnaujintos per 1 val.
  • Apmokėjus skolą kitose mokėjimo vietose ir nepranešus apie atliktą mokėjimą, paslaugos atnaujinamos, kai įmoka pasiekia Tele2 sąskaitą. Nuo apmokėjimo iki įmokos gavimo praeina nuo 1 - 5 darbo dienų. Tokiu atveju, skambinkite į klientų aptarnavimo centrą.

Už paslaugų įjungimą po skolos apmokėjimo taikomas mokestis, kuris įtraukiamas į kito mėn. sąskaitą.