Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kredito limitas

Paslaugų kredito limitas yra skirtas siekiant apsisaugoti nuo netikėtai didelių sąskaitų dėl piktavalių asmenų veikos ar kitų priežasčių.

  • Kredito limitui einant į pabaigą atsiunčiama apie tai informuojanti SMS žinutė.
  • Todėl gavus žinutę patartina padidinti kredito limitą.
  • Kai išnaudojamas limitas, paslaugos apribojamos.
  • Paslaugos atnaujinamos prasidėjus naujam mėnesiui arba padidinus limitą skambučiu į klientų aptarnavimo centrą arba savitarnoje.

Kredito limito sumą sudaro:

  • suma už einamąjį mėnesį panaudotas mokamas paslaugas ir
  • mėnesio mokesčiai (plano minimalus mėnesinis mokestis ir kiti papildomų paslaugų mėn. mokesčiai pvz. Interneto ar SMS paketai, Šeima ir draugai ir kt.).

Į paslaugų kredito limito sumą neįskaičiuojamos:

  • mėnesinės įmokos už įsigytą įrangą t.y. telefonus, planšetinius kompiuterius ir pan.;
  • vienkartiniai, administraciniai mokesčiai, pvz., telefono įsigijimo pirmasis mokestis, SIM kortelės keitimo mokestis, sutarties aktyvinimo, pratęsimo mokestis ir pan.

Kiekvieno mėnesio pradžioje, panaudoto limito suma bus turimų mėnesinių mokesčių sumos dydžio (t.y. minimalus plano mokestis ir jei turima - papildomų paslaugų mėnesiniai mokesčiai).

Kaip sužinoti? Panaudotą kredito limitą savarankiškai galite pasitikrinti nemokamu tel. 1515 (spausti 2) arba svetainėje "ManoTele2".

Pakeisti kredito limitą galima:

  • savitarnos svetainėje skiltyje "Sąskaitos";
  • SMS žinute. Siųsti iš kontaktinio numerio. Žinutės tekste įrašyti tel. numerį, kuriam norima keisti limitą, bei jo dydį eurais (pvz., 6xxyyyyy 100) ir siųsti nemokamu numeriu 1591. SMS žinute limitą keisti gali tik privatūs klientai.
  • paskambinus į klientų aptarnavimo centrą.