Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kaip pereiti iš kito tinklo į Tele2

Numerį į Tele2 gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
Išankstinio apmokėjimo paslaugos vartotojai, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį turi pateikti savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio yra perkeliamas numeris. Kaip tai padaryti? - Prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą.

Atkreipkite dėmesį, kad:

  • Jūsų pateikti asmens duomenys turi sutapti su operatoriaus iš kurio Jūs norite perkelti numerį, duomenimis;
  • Jūsų numeris turi būti aktyvus;
  • numeris turi priklausyti operatoriui, kurį nurodėte;
  • Jūsų numeriui negali būti vykdomas kitas perkėlimo procesas.

Numerio perkėlimas trumpiausiai trunka 1 darbo dieną nuo sutarties pasirašymo. Numerio perkėlimui galite pasirinkti bet kurią darbo dieną. Tačiau, norėdami numerį perkelti per vieną darbo dieną, perkėlimo prašymą turite pateikti iki tos dienos 11 valandos. Perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.

Perkeliamų numerių skaičius į Tele2 nėra ribojamas. Tačiau privatus asmuo savo vardu gali turėti iki 5 numerių. 6 - tą numerį galima įsigyti esamiems Tele2 klientams.

Daugiau informacijos apie numerio perkėlimo paslaugą ir pasiūlymus galite sužinoti čia arba atvykę į artimiausią Tele2 saloną.