Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Skola

Po 30 dienų neapmokėta sąskaita tampa skola ir paslaugos laikinai išjungiamos (sąskaita turi būti apmokama per 30 dienų nuo jos išrašymo dienos). 

Kai esate blokuoti dėl skolos, paslaugos bus pajungtos greičiau, jeigu:

  • mokėjimą atliksite per savitarnos svetainę mano.tele2.lt, (paslaugos bus atnaujintos per 1 val.);
  • jei skolą mokate ne per savitarną, po apmokėjimo registruokite mokėjimą savitarnoje mano.tele2.lt (rinktis Mokėjimai --> Mokėjimo registravimas) arba klientų aptarnavimo centrą. Mokėjimą registruoti gali tik skolininkai, jei jūs neturite skolos - mokėjimo registravimo savitarnoje nematysite.

Jei pageidaujate sumokėti kitokią sumą, nei nurodyta sąskaitos kvite, mokėkite pavedimu banke arba per savitarnos svetainę, kur galėsite įrašyti sumą kurią norite įmokėti. Išimtiniais atvejais, lojaliems klientams skolą leidžiama išsimokėti dalimis. Šiuo klausimu reiktų kreiptis į klientų aptarnavimo centrą.

Kai sąskaitos suma yra 2,99 Eur ar mažesnė, sąskaitą galite apmokėti kartu su kito mėnesio sąskaita. Jei sąskaita 3,00 Eur ir daugiau, ją apmokėti būtina pagal joje nurodytus terminus.

Atminkite, kad jei paslaugos dėl skolos buvo blokuotos ir po to atnaujintos, paslaugų pajungimas tokiu atveju amokestinamas įjungimo po įsiskolinimo administravimo mokesčiu.