Naršydami TELE2 tinklalapyje Jūs sutinkate su slapukų naudojimo taisyklėmis. Sužinokite daugiau. X

Kaip prisijungti prie Mano TELE2?

  • Jei ManoTele2 savitarna naudojatės ne pirmą, junkitės su turimu slaptažodžiu.
  • Jei pamiršote slaptažodį rinkitės - "Pamiršau slaptažodį".
  • Jei niekada nesinaudojote savitarna, rinkitės "Registruotis.
  • Jei nauodojate PILDYK išankstinio mokėjimo kortelę - junkitės į mano.pildyk.lt.

Jei jungiantis Jus informuoja, kad įvyko "nenumatyta klaida", bandykite jungtis vėliau. Jei po keletos bandymų, Jums meta tą pačią klaidą, skambinkie į klientų aptarnavimo centrą ir registruokite sutrikimą - ir detaliai nupasakokite kas vyksta prisijungimo ar pirmos registracijos metu.

Kai registurojatės pirmą kartą (arba pamiršus staptažodį) gausite laikiną slaptažodį SMS žinute, sudarytą iš 4 skaičių. Neskubėkite ir viską darykite žingsnis po žingsnio.

Laikiną slaptažodį būtina įrašyti į tam skirtą laukelį, jo negalima vesti į kitą ar į iš naujo atidarytą savitarnos prisijungimo langą.

Įvedus laikiną slaptažodį, kitame žingsnyje Jūsų sistema paprašys susigalvoti pastovų slaptažodį iš 6 (mažiausiai) simbolių ir jį du kartus įvesti.

  • Prisijungimo pradžia:

 

  • Jei pasirinkote "Pamiršau slaptažodį" arba "Registruotis", įveskite telefono numerį ir į jį bus atsiųstas laikinas slaptažodis SMS žinute:


 

  • Įveskite laikiną slaptažodį.
  • Po to sugalvokite naują, pastovų slaptažodį.

Naują t.y. nuolatinį slaptažodį turi sudaryti ne mažiau nei 6 simboliai ir bent po vieną raidę ir skaičių.

Naują pastovų slaptažodį veskite atsargiai, kad pakartotas sutaptų su pirmuoju, juos įvedę vietoje simbolių matysite taškus (dėl saugumo). Tada spauskite prisijungti.


Paspaudę prisijungti, Jums turėtų atsidaryti savitarnos svetainė. Jei prisijungti vis tiek nepavyko, pabandykite iš naujo.

 

Jei viską atliksite pagal pateiktus patarimus, ir vis tiek prisijungti nepavyks, prašome palikti komentarą kuo detaliau aprašydami kas nepavyksta, kokį klaidos pranešimą rodo, ir kada rodo, kokiame žingsnyje (jungiantis su turimu slaptažodžiu, ar registruojantis, ar spaudžiant Pamiršau slaptažodį ir pan.). Jei naudojate naršyklę Internet Explorer - papildomai parašykite kokią versiją naudajate (Tools -> About Internet Explorer).

Savitarnoje nėra sąskaitos bei kitų mano telefonų

Jeigu nematote sąskaitų ir informacijos apie kitus tel., tuomet reiškia, kad Jūsų numeris (kuriuo prisijungėte prie savitarnos) neturi administratoriaus teisių t.y. nėra registruotas kaip kontaktinis numeris.

Kad numeriui suteiktumėte administratoriaus teises, prašom skambinti į klientų aptarnavimo centrą, ir nurodyti tel., kuriam norite suteikti svetainės administratoriaus teises.

Išrašytos sąskaitos mokėtiną sumą sužinosite paskambinę numeriu 1515 (nemokamas). Arba išsiuntę nemokamą SMS žinutę su tekstu INFO numeriu 1515.