Virtuali pagalba


Negavau sąskaitos. Kaip sužinoti sąskaitos sumą ir apmokėti?

Sąskaita pateikiama savitarnos svetainėje  "Mano TELE2" arba siunčiama paštu. Jei turite elektroninę sąskaitą savitarnoje, paštu ji nebesiunčiama. Savitarnoje sąskaitos visada pateikiamos mėnesio pradžioje (iki 7 d.). Paštu sąskaitos pasieka vėliau.

Jei neturite elektroninės sąskaitos, o paštu jos dar negavote:
  
  • visada ją galite peržiūrėti prisijungę prie savitarnos svetainės "Mano TELE2";
  
  • sąskaitos sumą bei mokėtojo kodą galite sužinoti paskambinus nemokamu numeriu 1515 (arba išsiuntus SMS įrašius INFO);
 
  • sąskaitos sumą bei mokėtojo kodą sužinosite ir savitarnoje telefone m.manotele2.lt.

Ar atsakyta į Jūsų klausimą?

Parašykite mums savo pastabas ar pasiūlymus. Tikrai skaitome ir atsižvelgiant į turimas galimybes tobuliname paslaugas bei aptarnavimą.


Siusti